doctor88 ile Röportajımız

Eski 04-08-2007   #1
mate
Varsayılan

doctor88 ile Röportajımız



doctor88 ile Röportajımız




Sinsice Soru: Gerçek isminiz nedir bizimle paylaşmak ister misiniz ?

dr ca Cevap:ceyhun



Sinsice Soru: Nerelisiniz ya da nerede ikamet ediyorsunuz?

dr ca Cevap: aslen tekirdag malkara köyündenimdaha ucu yunanıstana kadar uzuyorrrristanbul catalcada hadımköy beldesinde 13yılıma girmek üzereyim



Sinsice Soru: Eğitim durumunuz nedir ?

dr ca Cevap: meslek lisesinden 2 sene oluyor mezun oldumacıkögretim dıs ticaret bölümünü okumaya calışıyorum



Sinsice Soru: Medeni durumunuz ve yaşınız nedir ?

dr ca Cevap: bekar19



Sinsice Soru: İş hayatında hiç tecrübeniz var mı ? Ya da ne işle meşgulsünüz şu anda?

dr ca Cevap: eczanede calısıyorumtemmusda 2 senem olucaktabiki var (korkmadan tek basıma nöbet tutabiliyorummm)



Sinsice Soru:Peki işinizin en sevdiğiniz yönü nedir?

dr ca Cevap:saglık önemli bir meslektirsaygınlıgı olan bir iş bu güselinsanlarca tanınmak saygınlık kazanmak



Sinsice Soru: Hangi müzik tarzını beğenerek dinlersiniz?Neden?

dr ca Cevap:yabancı hit mit sevmen dinlerim genel diyelim hepsi



Sinsice Soru: Peki gelelim Futbola Hangi takımın taraftarısınız?

dr ca Cevap:carsı desemmbesıktaslıyım



Sinsice Soru:Hayata bakış açınız ve beklentileriniz neler?

dr ca Cevap: herseye rahmen yasamaya deger diye düşünüyorumherseyin bir karsılıgı vardır çünkütabiki herkesin gibi huzurlu saglıklı mutlu bir yuva kurmakinşallah



Sinsice Soru: Bilgisayar ile ilk olarak ne zaman tanıstınız?

dr ca Cevap:okul yıllarında olsa gerek



Sinsice Soru: Nickiniz neden doctor88?

dr ca Cevap:sawmanı tanırsınızo söylemişti girmemi ondan biliyordum forumda doktor yoktubende böyle üye oldum



Sinsice Soru:Forumumuzu eleştirmenizi istesek neler söylersiniz ?

dr ca Cevap:hhııımmmmvalla bakayomda eleştirilecek bi yanı yok



Sinsice Soru:Son olarak forumumuzun daha da güzel olması için sizce neler yapılabilir?

dr ca Cevap:yetkilelilere duyrulurforum adına bi radyo programı olabilirmi acabadj ler felan olurrrkoparızzz

Bu güzel röportaj için doctor88 adlı üyemize çok teşekkür ederiz

Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #2
tatia27
Varsayılan


çok güzel bi iş çıkmış yine ortaya doktoru merak ediyodum tanımış olduk bu sayede

mate ve doktora bu samimi röportaj için tşklr

__________________


Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #3
RaHaTSiZ
Varsayılan


~~Seni gerçek Kimliğinle Tanımak GüzeL ceyhun topragız xD~~
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #4
ctn_86
Varsayılan


güzel bi röportaj olmuşikinize de tşkler
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #5
[KAPLAN]
Varsayılan


Her iki arkadaşımı da bu güzel röportajdan dolayı tebrik ederim Bu arada mate röportajlarının da devamını dilerim
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #6
mate
Varsayılan


Alıntı:
[KAPLAN] tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Her iki arkadaşımı da bu güzel röportajdan dolayı tebrik ederim Bu arada mate röportajlarının da devamını dilerim
Ben hepinize ayrı ayrı bu güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederimBu arada verilen sözler bu kadar ertelenirse devamı gelemeyebilir:))))
Tabiki şaka arkadaşlarımızı yakından tanımak çok güzel devam edeceğiz

Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #7
90burcu
Varsayılan


çok tşklerçok güzel bi röportaj olmuşellerinize sağlık
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #8
[KAPLAN]
Varsayılan


Alıntı:
mate tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Ben hepinize ayrı ayrı bu güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederimBu arada verilen sözler bu kadar ertelenirse devamı gelemeyebilir:))))
Tabiki şaka arkadaşlarımızı yakından tanımak çok güzel devam edeceğiz
Bütün suç, içinde bulunduğum yoğun tempoya sebebiyet veren de :)

Tekrardan elinize sağlık, böyle devam

Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #9
asyaland
Varsayılan


cok güzel olmus arkadaslar ellerinize sağlık
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #10
puslu
Varsayılan


Arkadaşlar ikinizinde elinize Sağlık Seni gerçek kimliğinle tanımak güzel doktor Bu arada mate iyi bir gazeteci olacaksın böyle giderse:) İkinizede teşekkürler
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #11
Şengül Şirin
Varsayılan


bence de çok güzel olmuş elinize dilinize sağlık arkadaşlar
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #12
angelesdream
Varsayılan


samimi ve güzel bir röportaj çıkarmışsınız arkadaşlarikinizide kutlarım dewamını bekliyoruz inşallah
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-08-2007   #13
Gözyaşı
Varsayılan


Elinize sağlık arkadaşlar kanki seni daha iyi tanımiş olduk bize sizleri tanıtan mate arkadaşımada teşekkürler güzel bir ropörtaj olmuş
__________________
Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-09-2007   #14
suskun
Varsayılan


Güzel birşy ortaya çıkmış arkadaşlar tebrik ederim daha yakından tanımış olduk dedikleri gibiİkinizede teşekkürler
__________________
'' Milli Benligini Yitirmis Uluslar
Başka Milletlerin Avıdır !!!! ''
Mustafa Kemal ATATÜRK

Alıntı Yaparak Cevapla

Eski 04-09-2007   #15
mate
Varsayılan


Alıntı:
puslu tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Arkadaşlar ikinizinde elinize Sağlık Seni gerçek kimliğinle tanımak güzel doktor Bu arada mate iyi bir gazeteci olacaksın böyle giderse:) İkinizede teşekkürler
Gazetecilik ve ben çok hoşsun puslu, Soru bile üretemiyorum:)))Farketmediniz mi?
güzel yorumlardan dolayı hepinize ben teşekkür ederim

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »
Konu Araçları Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş Arama
Görünüm Modları


frmsinsi.net
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
FrmSinsi.net hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.