Geri Git   Frmsinsi.net - Hakkında Bilgi - Nedir > Sinsi Eğlence > Bir Tutam Hikaye > Mesleki Anılarım

Yeni Konu Gönder Kapalı Konu
 
Konu Araçları
dinimize, göre, kızlar, okumaz

Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-23-2009   #1
dejavu2009
Ico21

Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



"Haydi Kızlar okula" Kampanyasında karşılaştığım bir veli
bana bu cümleleri sarfetti

"Dinimize göre kızlar okumaz" dedi

yorum sizin


__________________
CURIOSITY "MERAK"

İLGİNÇ BİR DİZİ;

http://www,dizimag,com/stephen-hawki...eady-dizi.html

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-23-2009   #2
Gözyaşı
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



O veliyi bana gönder bi güzel okuyuvereyim kendisi okumamış cahilin biridir kesin o kişi sopayı hakediyor yani bi güzel dövmek lazım
__________________

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-23-2009   #3
TiFus
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



Alıntı:
Gözyaşı tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
O veliyi bana gönder bi güzel okuyuvereyim kendisi okumamış cahilin biridir kesin o kişi sopayı hakediyor yani bi güzel dövmek lazım
Aynen Katılıyorum


Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-23-2009   #4
me_mo5525
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



insan mantıklı düşününce bağnaz aptal bir anlayış olduğunu hemen anlıyor zaten
bizim dinimiz gibi toplum hayatını en iyi en mantıklı bir biçimde düzenleyen bir dinin böyle bir anlayış içinde olabileceğini düşünmek bir aptallıktır o zaman haydi kızlar okula

__________________
Yandın Ama Susuzluktan İçemiyom Haram Diye :wallbash:

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-23-2009   #5
delishhhh
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



zaten bu düşünceler yüzünden insanlarda din düşmanlığı oluştu

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-23-2009   #6
KRDNZ
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



"Bana bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum"
Hz Ali
"İlim Çin'de olsa gidip alınız"
Hz Muhammet
İlmi yalnız erkeklere öğretin demiyor dinimiz herkese hitap ediliyor Hatta Kuran'ı Kerim'de ilk emir "ikra" yani "oku" deniliyor Bundan daha ötesi yok bence

__________________

Garbın âfâkını sarmışsa çelik zırhlı duvar
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imânı boğar,
'Medeniyyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?




Ey ŞaiR! Bana Yağmurdan bahsetme, yağdır

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #7
Şengül Şirin
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



Peygamberimiz "sallallahü aleyhi ve sellem",

(İlm, Çinde de olsa alınız!) buyurdu Ya'nî ilm, dünyânın en uzak yerinde bulunsa ve kâfirlerde de olsa, gidin alın! buyurdu Çünki Çin, o zemân, en kâfir ve çok uzak bir yer idi



İslâm dîninde kadın, kocasının izni olmadan nâfile hacca gidemez Sefere, müsâfirliğe gidemez Fekat, kocası öğretmezse ve izn vermezse, ondan iznsiz, ilm öğrenmeğe gidebilir Görülüyor ki, büyük ibâdet olan hacca iznsiz gitmesi günâh olduğu hâlde, ilm öğrenmeğe iznsiz gitmesi günâh olmuyor




Başka bir şey demeye gerek varmı sizce

__________________
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #8
bbk
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



belkide yanlış bir anlaşılım vardır şahsen bi kızım olsa zamanımız liselerine(istisnalar hariç) göndermeyi miğdem almaz
okutmamak değilde ortam nedeniyle denmiştir belki

__________________
Kimler geldi kimler!

Neler istediler neler

Sonra bırakıp dünyayı gittiler

Sen hiç gitmiycek gibisin değilmi?

O gidenlerde senin gibiydiler;

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #9
1907merve
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



Alıntı:
KRDNZ tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
"Bana bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum"

Hz Ali
"İlim Çin'de olsa gidip alınız"
Hz Muhammet

İlmi yalnız erkeklere öğretin demiyor dinimiz herkese hitap ediliyor Hatta Kuran'ı Kerim'de ilk emir "ikra" yani "oku" deniliyor Bundan daha ötesi yok bence
Burda çok büyük bir yanlış varSizin bahsettiğiniz ilim o bildiğiniz ilim değilDini ilimden bahsediliyorMesela Kur'an-ı kerimi tecvidiyle öğrenmek,Arapça,Osmanlıca,İlmihal,Siyer ve her türlü dini ilimdirBurda o veliye katılıyorumHer ne kadar size yobazca gelse de ve ben bunu size burda anlatmaya çalışsam da anlamıyacaksınızYani ancak ahirette anlarsınız bunlarıO yüzden yorulmama değmez
Paylaşım için teşekkürler

__________________

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #10
perinaz
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



bence bu fikri kim demişse etmiş kızlar okumasa bu dünya neye döner yaa zatn doğru dürüst insan kalmamış kızlar okumasında erkeğe mi muhtaç olsun allaha şükürler olsunki ben okuyup iş sahibi oldum darısı bütün diğer kız kardeşlerimin başına

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #11
KRDNZ
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



Öncelikle bugüne kadar her hangi bir yazımda dini hafife almak gibi bir basitlik göstermedim ve göstermem de Dini savunan insanlara "yobaz" diyecek kadar aşağı bir insan da olduğumu sanmıyorum Sözlerinizin muhatabı ben olmadığımı düşünüyorum İlmin her türlüsü faydalıdır zararlı değildir Dini ilim elbette gereklidir ve bunun yanında fenni de bilmek gerekir İslamiyeti yaymak için şarttır Mesela okumayı bilmeyen bir kadın dini bilgiye nasıl ulaşabilir? Veya okumayı ilmi bilmeyen bir kadına Neden müslümansın diye sorduğumda bana tatmin edici bir cevap verebilir mi? Hiç sanmıyorum İlmin her türlüsü gereklidir Yoksa fındık kabuğunun içinden çıkmayıp o kabukta birşeyler yapmaya çalışmak boşa çabalamak olur diye düşünüyorum Ayrıca çalıştığım yerde sıkça rastlıyorum cahil insanlara bilgisizlik kadar kötü birşey olmadığını düşünüyorum onlara baktıkça
__________________

Garbın âfâkını sarmışsa çelik zırhlı duvar
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imânı boğar,
'Medeniyyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?




Ey ŞaiR! Bana Yağmurdan bahsetme, yağdır

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #12
1907merve
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



Ben sadece size hitaben demedim zaten yanlış anlamayınBakın dediğim gibi ben ne kadar çabalarsam da hiç biriniz anlamyıcaksınız çünkü hiç bi şey bilmiyosunuz,hakikatı bilmiyosunuzO yüzden ben bu konuda daha fazla tartışmak istemiyorum
__________________

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #13
KRDNZ
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



En basit vereceğim örnek muayene olurken bile bayan doktor istiyoruz değil mi?
__________________

Garbın âfâkını sarmışsa çelik zırhlı duvar
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imânı boğar,
'Medeniyyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?




Ey ŞaiR! Bana Yağmurdan bahsetme, yağdır

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #14
1907merve
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



Evet tabi isteriz ama Rabbimiz bizim için bu konuda günahı-haramı kaldırmış sizin de biliyor olmanız lazımYani biz erkek doktora da muayene olabiliriz
__________________

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!

Eski 06-24-2009   #15
KRDNZ
Varsayılan

Cevap : Dinimize Göre Kızlar Okumaz!



Eğer bayan doktor seçme olasılığı varsa erkek doktora ne diye muayene olalım ki Özellikle de KAdın Hastalıkları branşında Neyse daha fazla uzatmayalım Herkesin fikri gayet net
__________________

Garbın âfâkını sarmışsa çelik zırhlı duvar
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imânı boğar,
'Medeniyyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?




Ey ŞaiR! Bana Yağmurdan bahsetme, yağdır
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »
Konu Araçları Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş Arama
Görünüm Modları


frmsinsi.net
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
FrmSinsi.net hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.